неделя, 22 януари 2012 г.

Слънчева шоколадова торта - di_ani :)

Сигурно повечето сте виждали тази торта на Диана! Аз я приготвих за първи път преди 2 години мисля, за рождения ден на моята свекърва. Сетих се за нея и горещо я препоръчвам. Опитайте я! Ще останете очаровани, особено ако сте любители на шоколад.:) Не е трудна за направа - никак.:)
А Дианка, освен че е страхотен кулинар, макар да не я познавам лично, за мен е страхотен човек.:)
Изпробвала съм много нейни рецепти и всички си заслужават - определено!
Диана, харесала съм си и една много шоколадова торта, която публикува скоро и ще я пробвам, обезателно!:)



Рецептата на Диани може да видите тук - http://www.gotvetesmen.com/forum/index.php?PHPSESSID=02rhgpichac6u9tpkckvi8hon6&/topic,2440.msg63954.html#msg63954
Не знам дали я е публикувала в блога си, не съм я срещала май там!

Имам и някои незначителни промени по тортата, а те са:
Вместо коняк-есенция ром.
Вместо малинов конфитюр-конфитюр от череши.
Вместо изрезките от блата-парченца бишкоти-и моите семки не се получиха.Другия път по-добре.
Марципана оцветих със сладкарски бои. Не съм намазвала листата с мед, а ги оставих просто така.
Не съм изтегляла странични бодлички, просто защото забравих.
А самата торта сиропирах: Карамелизирах захар и след като беше готов карамела,залях с половин чаена чаша фреш портокал и половин чаена чаша вода.Оставих да поври 5 мин. докато се разтвори карамела и сиропирах студените блатове един по един докато ги нареждах.Сиропа е страхотен!Тортата стегнах с ринг за два часа и след това я залях с глазурата. Това е.

Опитайте...



17 коментара:

traiana каза...

Прекрасна торта! Гледах я при Диани, твоята също е супер!
Имам проблеми с отварянето на блога ти, не зная защо, но много трудно коментирам и отварям.

Kokona каза...

Благодаря ти!:)
Не знам причината за затруднението, но на мен също ми се случва с един определен блог. :(

Гуинет каза...

Прекрасна е!

Елена Димиева каза...

Кокона, много е нежна и страшно слънчева.

fedora каза...

Дай едно парче, де :))
Много свежо оформление, а за вкуса не се съмнявам, че е превъзходен!
Поздравления за реализацията и избора на рецепта :)

Хубава неделна вечер :)

Unknown каза...

Слънчева торта на две слънчеви жени!
Браво за изпълнението Даре!
Аз не бих могла да я направя!
Превъзходна е!

Нели каза...

Слънчева и весела!Чудесно ти се е получил жълтия цвят!

Роси каза...

Много е джиджана,страхотно цвете си оформила,Дари!
Толкова слънчево изгря в блога ти посред зима,браво!

Екатерина каза...

Днес синоптиците са пропуснали да отбележат, че във твоя блог ще е слънчево!:) Много красива торта, браво! Прекрасно настроение носи! Хубава нова седмица от мен!:)

di_ani каза...

Прекрасна е тортата ти, Дари -
много слънчево и свежо предложение за студения зимен ден.
Чудесно изглежда, харесва ми с по-матирата визия и твоя вкусов вариант. Много съм ти благодарна за избора, доверието и милите думи.
Симпатията е взаимна,
сърдечни поздрави и усмихната нова седмица, Диана

Габи каза...

Много слънчева торта! Просто предвкусвам какво удоволствие е било нейното похапване! Хареса ми идеята за сиропа, с който си сиропирала! Аз почти винаги сиропирам тортите, които правя и ще се възползвам да опитам :) прегръдки!

Мира каза...

Как грее тази торта...чудесна визия!Сигурна съм ,че е много вкусна,поздравления за майсторството!
Хубав ден ти желая!

ellyganova каза...

Даре, много ми харесва тази слънчогледова торта!
Представям си колко е вкусна.
Поздрави и пожелания за хубава седмица!

Мъх каза...

Коконче,
на мен вместо текст ми излизат маймуни тук , така че не мога да видя какво точно си сложила в тези красиви снимки;-)Разбрах, ч е е сирипорана с нещо хубаво и това е!
Все пак да знаеш, че аз такива красоти не мога да докарам и съм възхитена от визията на твоята!

Kokona каза...

Много ви благодаря:)
Мъхче, нямам идея защо така ти излиза :(
Ако разбера къде е проблема да го оправя, ама като не знам!

Mарияна каза...

Много красива и вкусна торта!
Поздрави!

Мъх каза...

Днес всичко е наред и попълних пропуските си;-) И пак съм си впечатлена;-)