вторник, 9 октомври 2012 г.

Бисквитена торта в чаши


Необходими продукти:
1 пакет кръгли какаови или шоколадови бисквити, 1 пудинг ягода, 1 пудинг шоколад, 1 литър мляко, захар на вкус за пудингите, 200 грама тъмен шоколад.

Начин на приготвяне:
Разтваряме пудингите по описание на опаковките с добавена захар и ги сваряваме в прясното мляко. В шоколадовия пудинг, докато е горещ, начупваме на парченца 1 тъмен шоколад. Оставяме кремчетата леко да се охладят, да не са много горещи, като от време на време ги разбъркваме, за да не хванат коричка. В чаши по избор, добавяме на дъното 2-3 шоколадови бисквити, добавяме по 2-3 с.л. отшоколадовия крем. слагаме още 2 бисквити и разпределяме всичкия ягодов крем. Най-отгоре добавяме по 2-3 лъжици от останалия шоколадов крем и поръсваме тортите с 100 гр скълцан с ножа шоколад на по едри парченца. Оставяме за няколко часа да се охлади и да омекнат бисквитите.


3 коментара:

Мъх каза...

Коконче, залепна ми небцето от толкова торти днес тук. НО тази идея много ми хареса, напоследък и аз съм ЗА торите в чашки;)
Хубав четвъртък!

Kokona каза...

Мерси, Мъхче:*

tillia каза...

И аз правя такива бързи, лесни и вкусни тортички :) Малко фантазия и се получават вкусотии!
Чудесно поднесени!
Поздрави!