понеделник, 10 октомври 2011 г.

Пълнено пиле



Втората публикация за днес е на това много вкусно пиле. Идеята за него взех от тук: nadia.blogspot.com Много ми хареса и определено ще го приготвям и друг път.:) За първи път се опитвам да обезкостя пиле, и то не цялото, а само част от него. Сложна задача ми се видя, но реших да пробвам. Имах известни трудности, но мисля че успях долу-горе да се справя.

И така. Ето и рецептата:

1 пиле - моето беше 1,3 кг
2 сварени яйца
2 кисели краставички
1 малък морков
150 г жарено свинско филе
4 кубчета натурално топено сирене
сол, бял смлян пипер, червен пипер и олио

Надя го е обяснила много добре : 
"Одирате пилето като започвате от гърдите . Запазвате долното бутче и крилцата . Трябва да постигнете този резултат . Ако някъде ви се закъса кожата може да си подложите бекон или шунка ."

Ето го и моя резултат:



Закъса се леко на две места и бекончето не помогна, затова се наложи да позашия тук там, но това е, защото насила го размразих и кожата му се цепна на места. :))))
Та, нарязах морковите на лентички, а  отстраненото месо сварих, обезкостих и накъсах на парченца. Загрях съвсем малко олио - 2 с.л. и задуших морковите. Добавих обезкостеното пилешко и съвсем за кратко на котлона разбърках. Посолих и добавих бял смлян пипер. Започнах да пълня пилето, като първо добавих 4 тънко нарязани жарени свински филета, като ги разпределих за основа. Върху тях изсипах сместа от моркови и пилешко. Добавих нарязани краставички и нарязаните сварени яйца, топеното сирене и покрих с останалите ми нарязани жарени филета.


Заших пилето и го сложих в тавичка. Намазах го с мазнина и поръсих с бял смлян пипер, сол и червен пипер. В тавата добавих около 50 мл олио и 1 ч.ч вода и го сложих да се пече в загрята фурна на 200 градуса.


Пекох, около 1 час и 15 мин., като от време на време отварях фурната и с лъжица поливах пиленцето със соса от тавичката.


Сервираме топло, със салата и питие по избор. :)


На мен ми хареса. Опитайте и вие!:))))



Спорна нова седмица на всички и много усмивки!:)

11 коментара:

di_ani каза...

Впечатлена съм, толкова много, интересни и чудесно приготвени рецепти - моите поздравления!
Страхотно изглежда това пиле, а и баницата, и тортите ..., всичко ми допада:)
И от мен, хубава и усмихната нова седмица, Диана

Kokona каза...

Благодаря, Диана, за милите думи:)

Unknown каза...

Е това ще го приготвя още утре!
Мнооого ми хареса,на всичкото отгоре имам всички продукти плюс домашно пиленце:)
Благодаря за чудесната рецепта!
Много хубави снимки!
Прегръдки и уюъна есенна вечер:)

ninfil каза...

Еееее,страшно предложение. Направо уцели десятката и веднага отива в топ 10 на моята класация:) Очаквам половинката ми да се върне от дълъг път в най-скоро време и това ще е изненадата. Надявам се да не е много трудно за приготвяне, в смисъл лесно да се затваря с плънката. Че иначе голяма борба ще пада с пилето!

Kokona каза...

Не, не е трудно затварянето, а одирането. Ако го умееш, проблема ти е решен. Макар на мен да ми бе сефте с одирането се справих, ще се справиш и ти. Внимаваш просто за кожата. С филетата е по лесно, в долната част е малко по-трудно, но става. Иначе с пълненето, проблем няма. Аз лично почнах от долу да шия и като стигнах малко по-горе от средата го вдигнах, сложих го да седне, и добавих още плънка, която ми бе останала, и така си пое всичко. :)))

Гуинет каза...

Оооо, много вкусно предложение! Пълнежът е интересен. Резултатът - чудесен! Поздрави!

Kokona каза...

Благодаря, Гуинет!:)

Анонимен каза...

Ако вместо вода сложиш бира ще стане още по вкусно

Kokona каза...

Вероятно, но аз не обичам бира. Дори самия мирис не понасям.:)Опитвала съм и в ястие - не е за мен. Но за любителите на бира вероятно ще е вкусно:)

Unknown каза...

Не разбрах каде се слага топеното сирене?

Kokona каза...

С краставичките и сварените яйца се слага - виждат се триъгълниците сирене на снимката, но бях пропуснала да отбележа в рецептата. Благодаря :) Коригирах рецептата :)