вторник, 9 октомври 2012 г.

Лесна бишкотена торта

Здравейте! :)



Позабравила съм блога последно време, но се включвам, за да добавя някои стари рецепти.
Напоследък все по-често намирам мои снимки с рецепти в интернет в разни сайтове, на които не съм дала разрешение да ми ползват снимките и рецептите.
Има такива форуми и сайтове, в които аз съм публикувала рецепти със снимки, но има и доста такива, които са си ги присвоили без да ме питат. Направих няколко опита да се свържа с администратор, но отговор не съм получила до този момент.
И така... реших да сложа някои от старите рецепти в блога си, с не толкова добри снимки, но пък поне да са си на място, в моя блог, а не да се ширят в търсачките при търсене и да излизат в разни сайтове, които ги ползват на готово.

И... започвам с лесната бишкотена торта, която винаги ми излиза при търсене, ама не и в сайт/форум, където аз съм я публикувала.



Необходими продукти:
6 пакета бишкоти
1 литър сладкарска сметана за разбиване
400 г. заквасена сметана
200 г. течен кафяв шоколад
100 г. бял шоколад
1-2 ванилии
компот за напояване на бишкотите-аз използвах компот от кайсии


За украса: Карамелизирах захар и върху намазано с олио алуминиево фолио направих орнаменти. Оставих да се стегнат 10 мин, отлепих и украсих тортата.
Плодове - по желание.



Начин на приготвяне:
Разбих сметаната с миксер и я разделих на три части. Едната част смесих със заквасена сметана и ванилия, другата с кафявия течен шоколад, а третата с настърган бял шоколад. В тортена форма 26 см с откопчаващ се ринг наредих по борда прави бишкоти. На дъното - първи ред - сиропирани с компот бишкоти слепих с ванилената сметана, вторият ред със сметаната с тъмен шоколад и най-отгоре сложих сметаната с бял шоколад. След като тортата се охлади една нощ, откопчах ринга. Украсих с плодове и карамелизирани орнаменти.


2 коментара:

tillia каза...

Ами то има ли нещо по-лесно от това - да препишеш дословно рецептата /даже с евентуалните грешки/ и да прибавиш откраднатата снимка! Пък може и награда да получиш! Имам предвид например в-к "Лакомник", в който и аз имам такива снимки :) Много момичета се оплакват, но нищо не става - глас в пустиня!
А тортата е чудо! Лесна за направа, вкусна и много красива! Записвам си начина за направа на карамелената украса :)
Поздрави!

Kokona каза...

Благодаря ти мила!:)